ponuda

Dobro došli, gost
Username: Password: Zapamti me
  • Strana:
  • 1

TEMA: Moj "Program"

Moj "Program" 5 years 10 months ago #1

  • Joger
  • Joger's Avatar
  • OFFLINE
  • Pocetnik
  • Poruke: 5
Zanima me sta ko misli o mom TRENUTNOM nedeljnom planu treninga, ako ima pitanja, rado cu odgovoriti.

Nedeljni plan - trcanje:
Dan1 1 krug oko ade (po travi)
Dan2 stepenice 6x po 2 stepenika *stepenica uopste nema malo da se razumemo
Dan3 1 krug oko ade (1<. Od OMW-a)
Dan4 1 krug oko ade
Dan5 odmor
Dan6 1 krug oko ade (od parkinga)
Dan7 3 kruga oko ade (3.nedelja - kasnis)
*budilnik: 5 ujutru
Nedeljni plan – snaga:
Dan1 3x25 roler, 3x33 sklekova, 4x4 uskih (misli se na zgibove)
Dan2 3x25 cucnja, sklekovi, 3x10 propadanja, 4x4 sirokih
Dan3 sklekovi i uski
Dan4 3x20 trbusnjaci, 3x25 ledjnjaci, sklekovi, propadanja, siroki
Dan5 odmor
Dan6 x podizanje nogu, x kosi (trbusnjaci), sklekovi, propadanja (?), uski
Dan7 sklekovi, zgibovi (?)
*3-4 sata pauze izmedju sklekova i zgibova
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #2

  • dule
  • dule's Avatar
  • OFFLINE
  • Admin
  • Poruke: 76
Za kondiciju i gubitak masnih naslaga sasvim ok.
Koji je tvoj cilj treninga?
Sramota je za ljude da dočekaju starost a da ne vide snagu i lepotu za koju je njihovo telo sposobno. Ne vežbati je zločin, ne budite kriminalac.
Sokrat
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #3

  • Joger
  • Joger's Avatar
  • OFFLINE
  • Pocetnik
  • Poruke: 5
Ovako, cilj vecernjeg trcanja mi je kondicija i priprema za Beogradski maraton. U jutarnje vezbe mi spadaju sklekovi, trbusnjaci i ledjnjaci i tu sklekovi, koje radim skoro pa do otkaza, imaju za cilj da me pripreme za zgibove i propadanja, koje radim neposredno pred trcanje. Malo sam promenio planove u medjuvremenu, al sustina je ostala ista - da nabacim malo mase u NOGAMA i ostalim delovima tela...masne naslage prakticno nemam na sebi...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #4

  • dule
  • dule's Avatar
  • OFFLINE
  • Admin
  • Poruke: 76
Ako zelis masu moras promeniti trening. Bez opterecenja nema rasta misica, tuzna istina. Ako ti radis po 25 cucnja u seriji vreme je da sipku sa tegovima stavis iza vrata pa kad vec posle osmog ponavljanja osetis bol i drhtanje nogu znaces da si na dobrom putu da izgradis masu.
Sramota je za ljude da dočekaju starost a da ne vide snagu i lepotu za koju je njihovo telo sposobno. Ne vežbati je zločin, ne budite kriminalac.
Sokrat
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #5

  • Joger
  • Joger's Avatar
  • OFFLINE
  • Pocetnik
  • Poruke: 5
Aj sad cu mozda da ispadnem totalni naivac, al kakve su to neke (cini mi se nove) grupe Bar Brothers (ovo Brothers sam lupio, al pominje se Bar), ima ih kolko hoces svuda po svetu, Bar Adicts (to ima, to sam siguran), kao zavisnici od zgibova i uopste od vezbi na vratilima, sipkama po parkovima itd.?
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #6

  • Joger
  • Joger's Avatar
  • OFFLINE
  • Pocetnik
  • Poruke: 5
Sad sam procitao... Street workout se dosta pominje...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #7

  • dule
  • dule's Avatar
  • OFFLINE
  • Admin
  • Poruke: 76
Oni se fokusiraju na sto vecem broju zgibova, propadanja... Izvode bizarne pokrete na sipkama, tako da je to blize gimnactici ili cirkuskoj tacki nego fitnesu u kojem je osnova izgradnja misicavog tela.
To su ljudi koji se plase ili iz nekog drugog razloga beze od treninga sa opterecenjem. Mogu i oni da ti budu uzor ali onda zaboravi na masu.
Sramota je za ljude da dočekaju starost a da ne vide snagu i lepotu za koju je njihovo telo sposobno. Ne vežbati je zločin, ne budite kriminalac.
Sokrat
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Moj "Program" 5 years 10 months ago #8

  • Joger
  • Joger's Avatar
  • OFFLINE
  • Pocetnik
  • Poruke: 5
Hvala... verovatno cu nakon maratona poceti sa radom sa opterecenjem...
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.
  • Strana:
  • 1
Time to create page: 0.364 seconds